085-06 07 056    contact@stwg.nl

Stichting Wisselgeld...

Wij zijn tegen Keukenla verspilling

Onze missie

“Van iets waarde-loos iets waardevols maken!”

Onze doelstelling

Creatieve inzamelacties opzetten ten gunste van lokale en nationale organisaties en goede doelen die zich op een effectieve en transparante manier inzetten voor mensen in Nederland.

• Door projectmatig laagdrempelige inzamelacties te organiseren van bijv. festivalmunten, die opzichzelfstaand een te geringe waarde vertegenwoordigen of zelfs waarde-loos zijn. Door deze in grote hoeveelheden in te zamelen kunnen ze (weer) waardevol gemaakt worden.
  • Het steunen van lokale en nationale organisaties en goede doelen voor mensen in Nederland welke projectmatig werken en transparantie in hun uitgaven communiceren, met de netto-opbrengst uit de inzamelacties. Voor het eerste project zijn dit: Stichting het vergeten kind, Support Casper en KNRM.

knrm.png
rocknsoul.png