085-06 07 056    contact@stwg.nl

Stichting Wisselgeld...

Van Waardeloos naar Waardevol

Bestuur

Stichting Wisselgeld bestaat sinds 2 april 2019 en kent drie bestuursleden. De naam “Wisselgeld” is gekozen omdat we hiermee duidelijk willen maken dat “wisselgeld”, in welke vorm dan ook, veel meer waard kan zijn dan dat iedereen denkt.

De ANBI-status is inmiddels toegekend.

Alles over de doelstelling en de manier waarop we opereren kunt u lezen op onze verantwoordingspagina.

Mike Rozijn

Voorzitter

In het dagelijks leven werk ik als secretaris van regelgevende colleges in de zorg en ben ik rechter-plaatsvervanger in Amsterdam. Wat ik het mooie vind van deze stichting, is dat het bijdraagt aan het goede doel in een commerciële omgeving. Ik zie het als een win-win-situatie, voor alle betrokken partijen en voor de goede doelen die we hiermee kunnen helpen. Gelet op de vele positieve reacties op het werk van de stichting, zijn we op de goede weg.

Els van der Schans

Penningmeester

Als ervaren (financial) manager in de sociaal-maatschappelijke dienstverlening in binnen- en buitenland, draag ik graag mijn steentje bij aan goede doelen. Daarom heb ik geen moment geaarzeld, toen ik werd gevraagd voor het bestuur van stichting wisselgeld. Het is inspirerend om deel uit te kunnen maken van een jonge stichting met veel ambitie. En gelet op het enthousiasme van het team en van de partijen waar we mee praten, gaan we hopelijk mooie resultaten neer zetten.

Danielle Traanman

Secretaris

Mijn naam is Danielle Traanman. Bestuurslid van stichting Wisselgeld. Beroepsmatig heb ik altijd affiniteit gehad met goede doelen, daar ik sinds 2001 tm 2019 werkzaam ben geweest bij non profit organisatie Cordaid. Momenteel werk ik voornamelijk als freelance event coordinator bij verschillende festivals en evenementen. En deze combinatie; de non-profit en evenementen mix, zijn de drive om mij in te zetten voor de stichting wisselgeld!

dominos.png
yamaha.png