085-06 07 056    contact@stwg.nl

Stichting Wisselgeld...

Van Waardeloos naar Waardevol

Gedoneerde muntjes

Is jouw festivalmuntje waardeloos of waardevol?

Project #Drop je muntje

Na een festival, feest, concert of ander evenement blijf je vaak met muntjes (of andere festivaluta) zitten die waardeloos zijn op het moment dat je het “festivalterrein” verlaat. Deze “muntjes” willen wij gaan inzamelen voor drie goede doelen. Wij gaan dan met de organisatoren van de “festivals” aan de slag om van die waardeloze munt weer klinkende euro’s te maken. Wij en onze partners doen dit geheel belangeloos.

De netto-opbrengsten gaan naar drie door ons gekozen nationale goede doelen.
Dit jaar hebben wij met trots gekozen voor: Stichting het vergeten kind, Support Casper en de KNRM omdat deze organisaties dicht bij de mensen staan die de doelgroep vormen voor ons nieuwe project.

Dus trek die keukenla open! Dat “ongebruikte” muntje weggooien of ergens laten liggen is zonde!!!

Waar kan je de overgebleven muntjes kwijt?

Klik hier voor de inzamellocaties.

Ben je organisator van een festival een evenement (locatie) en wil je meedoen? Stuur ons dan een bericht via de contact pagina of bel ons!
Wil je zelf ook een inzamelactie starten, mail naar ikwileenbox@stwg.nl

cavado.png
support-casper.png